Audrey0616 blogja

Mindennapjaim

Friss topikok

  • ssosso (törölt): Szia! Olvastam az álmodat, hát igen szép lenne. Én házas vagyok két éve lassan. A mai napig nem tu... (2009.01.09. 13:11) My dream

Linkblog

My dream

2008.11.15. 23:26

szerző: Audrey0616

Pár napja elég zavaros a kapcsolatunk Tomival. Sokat veszekedtünk és már nagyon betelt a pohár mindkettőnknél. Igazából nem tudjuk, hogy mit akarunk... Ha együtt maradunk, akkor lehetséges, hogy rengeteget veszekednénk, és csak tönkretennénk egymást. Ha szakítunk, szintén borzalmas lenne, mert mindenkinél jobban szeretem és Ő az én életem értelme.

Változtatnunk kellene, nem tudom min, eddig nem nagyon jött össze. Vannak nagyon boldog és csodálatos napok, de van, amikor pokol. Mind a ketten elég sértődékenyek vagyunk, elég könnyen félre tudjuk érteni egymást, és nem engedünk semmiből. Na, és itt kezdődnek a problémák.

Napok óta azon töröm a fejem, hogy mi legyen a kettőnk sorsa. Ő is ezen rágódik szerintem, Ő sem tudja, hogy mi lenne a jó kettőnknek. Tanácstalan vagyok, kicsit kétségbe is vagyok esve.

Szeretem Őt, azaz igazság, és nem szeretném, ha elválnának az útjaink. Változást akarok!

Az utóbbi időben már nem érzem azt, hogy szeret engem, és mindenre képes lenne értem. Régen nem így volt, olyan, mintha már nem is az a Tomi lenne, akit én annak idején megismertem. Szerintem nagyon megváltozott.

Még mindig reménykedek, hogy 1x minden olyan szép és jó lesz, mint régebben. Álmodozok, és abban reménykedek, valóra válnak majd az álmaim.

Ma is összevesztünk (inkább úgy fogalmaznék, hogy még most is haragszunk egymásra, a fene tudja, miért), de én mégis arra gondolok, hogy mennyire szeretném, ha megkérné pár éven belül a kezemet (kb. 2-3 év múlva). Már azt is elképzeltem, hogy elvisz 2 napra egy szállodába (Magyarországon persze, nem kell külföldre) és ott megkéri a kezem. Nézegettem a szállodákat és a Spirit Hotelnek (Sárváron) örülnék a legjobban, szerintem ez éppen alkalmas hely erre vagy mondjuk Lillafürden a Hotel Palotába :)

Ezek csak álmok, de nagyon-nagyon vágyom rájuk! Istenem bárcsak teljesülnének!

 

Jó éjszakát mindenkinek!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://audrey0616.blog.hu/api/trackback/id/tr1771181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ssosso (törölt) 2009.01.09. 13:11:51

Szia! Olvastam az álmodat, hát igen szép lenne. Én házas vagyok két éve lassan. A mai napig nem tudom, hogy biztos jó döntés volt-e, mert gyakran én is érzem ezt a hiányosságot amit te is írtál. (odafigyelés, szeretet, törődés stb..) Változásra vágytam én is. És most van egy gyönyörű eszméletlen figura 1 éves kislányom. Na ne ez legyen a követendő példa... A problémák megmaradtak, de már nem tudok illetve nincs időm ezekkel foglalkozni és már nem is zavarnak úgy mint azelőtt. Sokkal jobban érdekel az hogy együtt legyünk és mindent megadjak a gyermekemnek és így talán a problémák sem tűnnek annyira vészesnek. Ha a mondani valómat egy kicsit előre vetíted a te életedre akkor éreznek kell hogy milyen változás tenne jót nektek, amitől a problémáitok ha nem is megoldódnának de egy kicsit javulnának szerintem. Az tény, hogy az idő múlásával a szerelem is lassan lassan alábbhagy vagy már nem mutatjuk ki annyira mert már természetesnek vesszük, hogy a partner tudja mit akarunk.. Az biztos, hogy az ember öregszik és a probléma is csak több lesz körülötte, de ezt csak a családi nyugalom és a boldog pillanatok tudják csak enyhíteni.

Bocs hogy ilyen hosszúra nyúlt.. (és amit írtam az nem szentírás)

Szia. SSO
süti beállítások módosítása